Ahad, 17 Mei 2009

DROGBA LOCOK LOCOK

b
Kisahnya cam g ne.Semalam drogba tidak sempat balik ke rumah seperti yang di rancangJadi,dia menumpang tidor di rumah FRANK LAMPARD.Esok paginya,drogba call ibunya.Dengan suara semput2 drogba bagitau .."mak....ni saya,.Saya DROGBA Ok2 jak.Saya tau mak risau,malam tadi saya tak sempat betul call mak.Lepas balik latihan,kereta saya rosak pulak..saya terus ikut lampard balik rumah dia.Sampai sini dah pukul 12.00 malam..Saya tau mak tidor.jadi saya tak kacau mak.Mak jangan marah,ya........."WANITA yang menerima panggilan telepon itu baru menyedari,si pemanggil tadi tersalah nombor.....lalu dia pun berkata,"Maaf ya, makcik tak ada anak nama DROGBA!!"..
Drogba pun meraung."MAKKKKKKKKKKK...............takkanla sebab macam ni pun mak tak mengaku anak mak sendiri,taula saya tak hemsem tapi manis tu
ada kan anak mak juga..!!!!"hahahahaha lawak lawak....Pesanan:KALAU BUAT SESUATU DONT GELOJOH2 KAN DAH KENA....HEHEHE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan